Hopp til hovedinnholdet
Fond chevron_right
Sparing i fond chevron_right
Bærekraft chevron_right
Om oss chevron_right
Nyheter chevron_right
Rådgivning chevron_right
Kontakt oss chevron_right
BankID varsler at tjenesten vil være utilgjengelig i perioder mellom 21. og 26. oktober. Foto: Unsplash

BankID skal gjøre større tekniske endringer. Det betyr at tjenesten kan være utilgjengelig i perioder mellom 21. og 26. oktober. For deg som bruker kan du derfor oppleve at du ikke får logget deg inn i Handelsportalen vår, nettbanken eller andre steder du benytter BankID i disse dagene. 

Les mer hos BankID

Hva betyr det for deg?

  • Du kan ikke bestille eller fornye BankID eller BankID på mobil i denne perioden.
  • Du kan heller ikke bestille nytt passord eller kodebrikke.
  • BankID og BankID på mobil er helt utilgjengelig fra torsdag 21. oktober kl. 0.00 og 8 timer frem. 
  • Tjenestene kan bli ustabile også på andre tidspunkt.
  • Det kan være lurt å sjekke på forhånd at din BankID fungerer ved å logge deg inn i nettbanken.

Se opp for svindel

  • Husk at hverken banker eller andre seriøse aktører vil be deg oppgi innloggingsdetaljer på telefon, SMS eller e-post.
  • Er du i tvil om henvendelsen er ekte, eller mistenker at noe er svindel, ta kontakt med banken din.

Historisk avkastning er ingen garanti for fremtidig avkastning. Fremtidig avkastning vil blant annet avhenge av markedsutviklingen, forvalterens dyktighet, fondets risikoprofil og forvaltningshonorar. Avkastningen kan bli negativ som følge av kurstap. Informasjon om kostnader og ytterligere opplysninger finnes i fondenes nøkkelinformasjon og prospekt på www.skagenfondene.no/kostnader.

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Ved å registrere samtykker du til at SKAGEN registrerer e-postadressen din for dette formålet. Du kan når som helst avslutte abonnementet ved å bruke lenken i e-postene du mottar. Se mer info rundt SKAGENs personvernregler.

keyboard_arrow_up