- Et merkelig år

Av: Timothy Warrington

Hva har vi lært etter det spesielle året 2020? Pandemien har minnet oss på hvor sårbare vi egentlig er, men en av de positive tingene som har kommet ut av ...


Slik kommer du over seksmåneders-veggen

Av: Timothy Warrington

I over seks måneder har vi levd med utfordringene fra den globale pandemien. Denne milepælen er alltid vanskelig å runde, men det er flere ting som kan hjelpe ...


Tim Warrington: En fortelling om is og ild

Av: Timothy Warrington

Midt i en eskalerende klimakrise er det på sin plass å vurdere SKAGENs rolle i å bidra til en bærekraftig fremtid og samtidig levere best mulig risikojustert ...


Det er ikke nå vi skal lukke øynene

Av: Timothy Warrington

I SKAGEN bruker vi denne tiden til å se fremover, både på selskapets strategi de neste fem årene og til sommerens gode leseopplevelser.


Enda mer normale tider

Av: Timothy Warrington

Mye er i ferd med å vende tilbake til det gamle, men ikke alt. Kanskje skal ikke alle være på kontoret hele tiden fremover, og kanskje blir det færre ...


Mot mer normale tider

Av: Timothy Warrington

Det er rart å tenke tilbake på når vi sist håndhilste på noen, eller ga noen utenfor familien en klem. Nå må vi hjelpe hverandre tilbake til vår nye hverdag.


Ukentlig oppdatering 24. april: De tre viktigste tingene nå

Av: Timothy Warrington

Når myndighetene nå begynner å lette på restriksjonene er det særlig tre områder som peker seg ut som viktige for SKAGEN.


Når vi nærmer oss den stille uken

Av: Timothy Warrington

I SKAGEN nærmer vi oss slutten av den første måneden hvor vi har jobbet under pandemiske tilstander. Den virkelige prisen for COVID-19 begynner å bli tydelig ...


- Vi ser slutten på begynnelsen

Av: Timothy Warrington

Vi er nå i den tredje uken med en verdensomspennende pandemi. Vi omskriver Sir Winston Churchills berømte sitat litt og ser at vi "nærmer vi oss slutten på ...


Slik sikrer vi kundenes sikkerhet under koronauroen

Av: Timothy Warrington

SKAGENs administrerende direktør Tim Warrington svarer på spørsmål rundt markedsuroen. 


Slik håndterer SKAGEN koronaviruset

Av: Timothy Warrington

Med eskaleringen av COVID-19-utbruddet, mest kjent som koronaviruset, er det på sin plass å gi SKAGENs vurdering av situasjonen.


- Ett år som CEO i SKAGEN

Av: Timothy Warrington

Denne måneden er det ett år siden jeg begynte som administrerende direktør i SKAGEN. Det er på tide å gjøre opp status, reflektere litt og se fremover.


Et nytt kapittel

Av: Timothy Warrington

I 2018 inntok SKAGEN sin nye posisjon som del av Storebrand-gruppen, samtidig som vi forblir en uavhengig forvalter, skriver administrerende direktør Tim ...


Sterkere sammen

Av: Timothy Warrington

- Mye er nytt, men en ting som er uforandret er SKAGENs grunnleggende uavhengighetsfølelse, og vårt ønske om å utfordre etablerte sannheter, til glede for ...